woensdag 21 september 2016

Best Wishes.


Hallo bloglezers,

Wat een schitterde lijn is de Frozen Forest die net is uitgekomen bij Studio Light.
En ook zo compleet. Van papier, plaatjes, cardshapes, stempels tot aan de stencil toe. 
Echt leuk om mee te werken.

Vandaag laat ik jullie een kaartje ermee zien waar ik meerdere produkten in heb verwerkt.



Om te beginnen heb ik een stuk kraft van 15 bij 30 cm genomen en aan een kant de Ijssterrenrand (stencil FF 16) erin gestanst.
Daarna aan beide kanten de kaart afgesneden op de maat van de rand en toen dubbelgevouwen.

Voor de aankleding heb ik deze keer de beide Paperpads (PPFF 37 en 38) gebruikt.
Het ene blokje is met Designpapier en in het andere blokje zitten allemaal effen kleurtjes die prachtig combineren met het andere blokje.


Toen twee keer het stencil (FF17) gestanst. Een voor de voorkant en eentje voor de binnenkant.
Het plaatje komt uit het vel EasyFF538.
Dit heb ik er pas acter geplakt nadat ik de frames wat bewerkt had met witte gesso. Dit heb ik ook gedaan bij de rand. Om een winters sfeertje te creëren.



Daarna een jute ster op de kaart geplakt en het frame met foam hierop bevestigd.
Op het jute nog wat bloemetjes gedaan.


Toen de binnenkant aangekleed. Ook weer de paperpads gebruikt. En het frame hierop geplakt.
De tekst is gestanst met het stencil FF 14.
Als laatste hier en daar een plakparel op het frame gezet.

Ik hoop jullie hiermee weer geïnspireerd te hebben.

Tot een volgende kaart maar weer.
Veel plezier met het  werken met deze mooie lijn.


1 opmerking:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...