zaterdag 9 april 2016

Live Life



Hallo allemaal,

Deze maand is een lekker drukke maand met veel beurzen. En ook met verschillende dagen dat ik Workshop mag geven met de Gelli Plate.

Zelf ben ik helemaal weg van de GP. Je maakt daar zulke leuke, mooie achtergrondjes mee.

Ook vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een zelfgemaakte achtergrond en daarop een digi ingekleurd met Copic Markers. Dit geeft echt heel mooie resultaten.

Ik vind de digi stempel echt zo mooi tot zijn recht komen zo.
De stempel is een digitale van Digistampatelier en ze heet Mermaid with fish.


Na het inkleuren heb ik het plaatje uitgeknipt. Voordat ik haar op de achtergrond plakte, ben ik met een zwarte fineliner langs de kniprand gegaan, zodat ze overal een zwart randje krijgt ( je knipt weleens een stukje te ver) en het meer op een stempel lijkt.
Daarna het plaatje op de achtergrond geplakt.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid: E000-00-04-11-13
Haar en vis: C10-8-5-3-1-00
Bloemen: RV69-66-63
Ogen: BG75-72-10
Stukje staart: BG 000-10-11

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. schitterend! prachtige achtergrond, past er helemaal bij de afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik toch helemaal verliefd op. Ik zag hem op de beurs. Ik wistniet dat JIJ die workshop gaf. Wat het je een prachtige kaarten liggen. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...