zaterdag 12 maart 2016

I love Roses


Goedemorgen allemaal,

Over een maandje is het zover. De Art Specially for You beurs. Ik ga daar een workshop verzorgen met de Gelli Plate. Hoe leuk is dat.
Natuurlijk wil ik dan ook mooie voorbeelden bij me hebben. Daar ben ik nu druk mee bezig. Het is ontzettend leuk werken met de Gelli Plate en ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.

Deze kaart heb ik ook gemaakt met de Gelli Plate.
De achtergrond is gemaakt met distressinkt en een mask van Dutch Doobadoo.
Daarna heb ik de roos erop gestempeld en deze ingekleurd  met aquarelkleurpotloden.
De stempel is van Studio Light uit de serie Sweet Romance.

Het ontwerpje gestanst en gemat op een witte cirkel van Crealies.
Dit geheel met foam tape op groen en roze cardstock gemat. Dit alles op een witte vierkante basis kaart geplakt.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

   


Wil je ook eens kennismaken met de Gelli Plate, schuif dan gezellig aan op de beurs bij een van mijn workshops.



3 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer prachtig. Mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart en wat leuk dat je met de artspecially een workshop gaat geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...