zondag 18 oktober 2015

Shadowbox met Sweet Winter Season



Hoi bloglezers,

Vandaag laat ik jullie dit fotoframe zien, dat ik aangekleed heb met de prachtige nieuwe lijn Sweet Winter Season.
Ik ben begonnen met het frame in de witte gesso te zetten en daarna geverfd met home deco verf in de kleur terra.
De volgende stap is om alle vakjes van een achtergrond te voorzien en dat heb ik gedaan met de verschillende basisvellen uit de SWS lijn.
Hiervoor heb ik de volgende vellen gebruikt:
Hiervan heb ik afwisselend de voorkant en de achterkant gebruikt.


Het vakje met de schaatsen komt uit het vel EasySWS502
Het lantaarntje komt uit het vel EasySWS496
Het konijntje op de slee komt uit het vel EasySWS500

Het konijntje komt uit het vel EasySWS498


Dit is de bovenste rand en de afbeeldingen komen uit de volgende vellen:

Daarnaast heb ik natuurlijk ook andere versiersels gebruikt. Stansjes op de hoeken met bloemen, dennenappeltjes, lint, parelkettinkje enz.
Eigenlijk kun je je naar hartenlust uitleven en van elk vakje op zich een klein schilderijtje maken.
Ik vond het heel leuk om te doen en alle vellen bieden je genoeg mogelijkheden die allemaal bij elkaar passen vwb stijl en kleur.

Veel plezier met het maken van jullie eigen shadow box.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave shadowbox Marianne!
    Ik kijk mn ogen uit.... wat er is veel te zien.. en hoe langer ik kijk, des te meer ik zie.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Marianne !
    Erg leuk om naar te kijken .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Marianne !
    Erg leuk om naar te kijken .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat supermooi bijelkaar gepast en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi Marian
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...