maandag 27 april 2015

Veel Plezier!!


Goede morgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens een CAS kaartje zien. Hierop heb ik het PaperArt bootje gebruikt.
Het is niet zo heel moeilijk om te maken hoor.
Je neemt een rechthoekige kaart. Daarop plak je aan de linkerkant een lintje.
Dan snijd je nog een stukje rechthoek op de maat die je mooi vindt voor op je kaart.
Hier leg je op 1/3 van de onderkant een strookje papier. Dat wordt de horizon.
Dan ga je met panpastel het midden bewerken tot ongeveer 1/3 van de bovenkant.


Daarna stans op knip je een rondje en plak dat op de horizon.
Haal een bootje uit het vel Paper Art en kleur het bootje in.
Ik heb dat gedaan met copic markers.

Daarna ga je de golfrand snijden. Je neemt daarvoor een strook papier evenbreed als je kaartje en daar teken je op de achterkant golven op en knip dat dan uit.
De golven komen wel onder de lijn van de horizon.
Bewerk de golfrand ook met panpastel .
En zet er eventueel een tekst op als je dat wilt.


Leg de golfrand op je kaartje en pas waar het bootje met mooiste uitkomt. Ik wilde dat de onderkant wegviel onder de golven.
Plak het bootje op de juiste plek en plak dan de golfrand met foam, (dan komt het mooi naar voren) op de kaart.
Drie pareltjes op het zeil. Mat dat het kleine kaartje op een ondergrondje en zet het geheel met foam vast op de basiskaart.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zou het leuk vinden om  ook een aantal kaarten hiermee te gaan zien.


Dit is het vel Paper Art dat ik heb gebruikt:


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt.
    Creatief.
    gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, heel mooi zeg, was meteen volger geworden , ik dacht dat ik dat allang al was bijdeze ;)
    XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...