vrijdag 30 januari 2015

Cadeau kaart

Hoi hoi allemaal,

komende maand is het party time bij Dutch Doobadoo.
Dan komen er verschillende mallen en andere producten uit die met feest te maken hebben.
Zo ook deze leuke cadeautjes mal. Het is een soort vlop waarin je de binnenkaart kunt steken.

Zo ziet het kaartje eruit dat je in de vlop steekt.

Ik heb het cadeautje omgetrokken op lila cardstock. Daarop wit cardstock met daarop Designpapier. Langs de zijkanten een hartjes rand geponst.
Het merk weet ik niet meer, het is al een ouder blokje waar de voorkant vanaf is.
Het lint dat erop zit heb ik zelf zo gerimpeld en met een stiksteekje vastgezet.
Alle randjes heb ik distressed met de distresser van Tim Holz en daarna stickles erop gedaan.



Het afdrukje is van Scrapberry en is ingekleurd met verschillende kleurmedia's zoals Sennelier, distress en Twinkling H2o. Dat combineert heel makkelijk met elkaar.
Daarna het afdrukje gemat op lila cardstock en met een doily op de voorkant geplakt.
Langs de zijkant een dubbele strik met strass steentje.


De cardboard ballonen op kleur gebracht met Panpastel en de letters erop geplakt.
De touwtjes zijn scrappersflos en die samen gebonden in haar handje geplakt.


Hier nog een close up van de strikken.

Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie creatie met leuke accentjes .Knap gedaan Marianne !
    Deze mal staat alvast op mijn verlanglijstje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Wat een mooie kaart! Al die details zijn prachtig! Dank je wel voor de inspiratie!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ipv hoera staat er heora ik denk ik zeg het even mooi kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...