zondag 14 december 2014

Kerstgroetjes




Hoi hoi allemaal,

Mochten jullie soms denken wat is er aan de hand omdat we al zolang niets gezien hebben.
Nou ik heb iets doms gedaan. Vorige week heb ik, toen ik een bericht wilde plaatsen, heel dom mijn glas water over mijn laptop laten vallen. Met het gevolg, laptop overleden
Ik kon wel janken. Waarschijnlijk hoef ik niet te vertellen hoe om het hand je dan ook gelijk zit.
En dan hebben we het nog maar niet over de angst dat je alles kwijt bent.
Maar wonder boven wonder, heeft iemand alles van mijn harde schijf kunnen halen.
Afgelopen zaterdag een nieuwe laptop aangeschaft en nu ben ik bezig om alles er weer netjes op te zetten. Een behoorlijk klusje.

Maar dit kaartje wilde ik dus vorige week plaatsen.
De basis is de Star mal van Dutch Doobadoo en die heb ik omgetrokken op kraft.
Het Design papier is van Maja.
Daarop een strookje kant.


Het afdrukje is er een van Ppinky Dolls en ik heb haar ingekleurd met l'aquarelle van Sennelier.
De bontrandjes heb ik gemaakt met ijskristallen.
Het afdrukje gestanst met een ovaal en gemat op een maatje groter DP.
Dit geheel met een stukje wondgaas en foam geplakt op een kraft frame van Noor!Design.


De Kerstster bloemen gestanst en als blaadjes heb ik de Paper Art Varens gebruikt.
Dat lijken toch net dennentakjes zo. Een plakparel als hartje gedaan.

Onderaan een Label van Spelbinder met de Kerstgroetjes erop.
Als afwerking nog een strik.

Ben echt happy dat ik jullie weer iets kan laten zien. 
En hoop dat dit niet snel nog eens gebeurt. 

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

  





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart! Het is net of het meisje er zo uitwandeld.
    Groetejs scraffy

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...