vrijdag 7 november 2014

Ten little toes


 

Hoi hoi allemaal,

Ik laat jullie vandaag een MDF hobbelpaard zien dat ik aangekleed heb en leuk is om te geven als kraamcadeautje.
Het hobbelpaard is bekleed met Designpapier dat ik er op geplakt heb met mod podge.
De randjes heb ik bewerkt met distressinkt.

Het zadel dat ik gemaakt heb is een stuk van een stans met daarop cardboard.


De ooievaar is een het bovenste gedeelte van een mal. Met licht gewicht klei gedaan en toen het droog was gekleurd met panpastel.
Opgeplakt op een stukje DP en daarna op een gestanst frame geplakt met foam. Ook het flesje is zelfgemaakt met een malletje en klei.

De strik is ook een stans en komt erg mooi uit zo.


De tekst is een stempel van Bildmalarna en gestempeld op DP en hetzelfde frame geplakt met foam als de ooievaar.
Een toefje bloemen eronder.


Schattig zijn deze kindervoetjes.

Ik hoop jullie weer een ideetje aan de hand te hebben gedaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...