maandag 25 november 2013

Nieuwe Challenge bij Dutch Magnolia Lovers: Foto inspiratie


Goedemorgen allemaal,

Vandaag start een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia lovers:
De opdracht is een foto inspiratie.

 

Maak een kaart of creatie met deze foto als inpiratie.
Hoe leuk is dat en in deze tijd eigenlijk heel makkelijk.

Voor de winnaar is er een leuke prijs


Creatiefhandje heeft deze challenge de prijs beschikbaar gesteld.



Zelf heb ik Joyful Tilda gebruikt uit de laatste collectie.
Het inkleuren heb ik gedaan met panpastels.


De vorm van de kaart is een shape mal van Dutch Doobadoo. Die heb ik geknipt uit kraft en daarop zit DP van Fabscrap dat ik ook nog bestempeld heb en bewerkt met stencils en pannetjes.


Het klokje is van Dienamics, de ijsster paperart van DD en de tekststempel is van Magnolia.


Het hekje is een stans van Magnolia dat ik bewerkt heb met sneeuw.

Ga ook eens kijken wat de rest van het team gemaakt heeft. En doe vooral gezellig mee.

7 opmerkingen:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...