zondag 17 november 2013

Christmas Angel




 Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje met de schattige digi van Saturated Canary: Christmas Angel.
Ik heb haar ingekleurd met Panpastels en ik moet zeggen, dat gaat me steeds beter af, en ik ook heel leuk om te doen.
Daarna wat stempels langs de randjes gezet.
Als basis wit en oudroze cardstock.
Daarop DP van Maja Design. De randen zijn bewerkt met panpastel en gestikt op de naaimachine.


Nadat ik het afdrukje had ingekleurd, heb ik hem gestanst met de ovaal van SP en gemat op de scalloped ovaal van SP. Dit nog een meer gedaan met een maatje groter en beiden op elkaar geplakt. De stipjes lang de rand zijn perfect pearls white opal.


De banner gemaakt met drie parels erop. De tekst is een stempel en die is gemat op DP en daarna op cardstock. Allemaal met foam, zodat je wat diepte erin krijgt.


Hier nog de roosjes waar ik wat wondgaas onder gefrummeld heb.

Een fijne zondag allemaal en tot de volgende kaart.


7 opmerkingen:

  1. Je bent de eerste voor me vandaag en wat is dit weer genieten Marianne!!

    Fijne zondag, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marianne. Mooi papier en een hele leuke digi :-). Gaat je goed af met de Panpastels, echt mooi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en zo mooi ingekleurd met panpastels, het was weer leuk om langs te komen...fijne avond en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart !!

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend!! prachtig gekleurd met dat panpastel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You colored and showcased that beautiful image to perfection.....magnificent!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...