vrijdag 25 oktober 2013

Winter Bird


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een Kerstkaartje met dit schattige stempeltje van Bildmalarna met de naam Winter Birds.
Het DP is van Maja Design uit het blokje en ik vind het prachtig.
Alle randjes een beetje bewerkt met gesso om het een winters karakter te geven.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers.
Daarna uitgeknipt en geplakt op een ovaal met DP dat ik daarna weer met foam op een frame van Marianne Design geplakt heb. 


De ster tag van Magnolia gebruikt, die ik bewerkt heb met frantage en daarop zit de tekst gemaakt met een stans van MD. Een kantje en lintje eraan met bedel en pareltjes.


De blaadjes zijn een stans van Joy die ik op een veertje heb geplakt en daarna de bloemetjes erop.

Zo langzamerhand begint het stapeltje Kerstkaarten te groeien, maar ik ben er nog lang niet. Dus er zullen er vast nog meer volgen. Ik ga nu lekker verder aan de volgende.

Fijn weekend allemaal.

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Marianne. De bloementoef is ook zo mooi.
    Moet maar weer eens proberen in e Action of Xenos te komen. Misschien dinsdag. Dan kom ik beslist langs. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooo....jij maakt weer een kunstwerkje van.....schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele mooie kerstkaart. Heel veel mooie details!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje weer, mooi kleurwerk en schitterende bloementoef...ik heb zitten genieten Marianne...fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een PRACHTIG kerstkaartje is dit Marianne. Altijd weer laat jij zoveel MOOIS op je kaartjes zien.
    Nog een fijne avond en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje weer Marianne, erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi marianne
    nou deze is weer zoals gewoonlijk van jou hand een schoonheid van een kaart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...