vrijdag 8 februari 2013

Tilda with Dot Bow.


Hoi meiden,

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een kaartje maakt voor een challenge en dat ie dan net niet op tijd klaar is voor de sluit?
Nou mij overkomt dat nog wel eens.
Maar deze keer niet. Vandaar dat ik zo laat nog mijn kaartje post.

Bij Sketchy Colors was de opdracht Blue Lilac and White.
Dat vond ik een leuke uitdaging. En dit is het resultaat.

Ik ben begonnen met blauw en wit cardstock. Daarop DP van Fabscrap .
Op dit geheel een vierkante doily. Toen vier harten gestanst met een mal van Nellie Snellen en deze ook vier keer omgetrokken om een maatje groter te krijgen. Hierop weer vier andere hartjes uit dezelfde set gestanst en deze erop geplakt. Alle vier de harten met de punt in het midden op de kaart geplakt.
Iets onder het midden een bloemenlint geplakt.


Twee stempels van Magnolia gemaskerd. De flower cloud met daarop Tilda with Dot Bow. Ingekleurd met distressmarkers en Twinkling H20.
Toen de rand bestempeld met de Love stempel. De binnenkant van het frame van spelbinder omgetrokken op het afdrukje en uitgeknipt. Dit geplakt op een stukje DP, Het geheel met foam om het frame.


Een swirl erop met blauwe en lila roosjes. Het labeltje is van Magnolia en de tekst heb ik van internet.


Nog een foto om te laten zien hoe de harten op de kaart zijn geplakt.
Natuurlijk ben ik de strik niet vergeten en op de hoekjes nog een hotfixsteentje.

Nou ik hoop dat jullie hem leuk vinden en nu ga ik hem nog snel plaatsen.
Fijn weekend allemaal.

Deze kaart doet mee bij:
Sketchy Colors: Blue, Lilac and White.

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Marianne, prachtige details !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh deze is prachtig en er is weer zo veel te zien op je kaart super.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt Marianne, en de kleuren en ook zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so gorgeous, Marianne!!
    I love all the details and the layers ♥ Beautiful coloring too ;)
    Thank you for playing with us at Sketchy Colors this week!
    Hugs, Wenche - DT Sketchy Colors

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello , this is super gorgeous, i love your card !!! (^.^)/"""

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in een mooie kleuren combi en super details! Ik maak nooit kaarten express voor een challenge maar kijk als het af is waar het mee kan doen dus het probleem van te laat zijn heb ik dan ook nooit. Fijn weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi marianne
    wel goed dat je op tijd was met deze geweldige kaart om mee te doen met een challenge:-)0 zo kan ik ook weer genieten van je prachtige kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi kaartje Marianne.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je op tijd bent voor het meedoen met de challenge, je kaartje is weer een topper. Mooi de grote harten rondom!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So very pretty, as always, Marianne. I love the hearts in the background. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...