zondag 27 januari 2013

Vintage Adorable Sophia


Hoi hoi allemaal,

Vandaag eindelijk weer eens tijd gehad om een kaartje te maken.
Ik heb een nieuwe Digi van Sugar Nellie genaamd Vintage Adorable Sophia gekozen. Nou ik vind haar haar naam eer aandoen. Ik vind het een schatje.

Het leuke van een andere stijl afdrukje is dat je ook weer eens met ander Design papier aan de slag gaat. Ik heb lang geleden eens een blokje Ella Blue gekocht en ik blijf het nog steeds prachtig papier vinden.
Maar goed, ik ben begonnen met wit cardstock met daarop bruin en toen Design papier. Een blauw kantje en lintje erop.
Dwars daarop een vierkantje met ook DP uit hetzelfde blok.
Alle randjes zijn bewerkt met distressinkt en gestikt op de machine.


Het afdrukje ingekleurd met copics. Daarna gestanst met de cirkel van SP en gemat op blauw cardstock. Ook hier het randje gestikt. Dit geheel geplakt op de een gestanste mal van Marianne Design.


Langs de rand wat bloemen.


Onderaan een label van spelbinder met een stempel van LOTV.
Bovenaan komt deze label terug. Ik heb hem daar doorgesneden en als een soort clip gebruikt.


Dan nog een foto van mijn strik met brad en daarop zit een hotfixsteentje.
Die zitten ook op de labels en het afdrukje.

Nou ik ben benieuwd wat jullie van Sophia vinden. Zelf vind ik mijn kaartje eigenlijk best geslaagd. Weer eens heel iets anders.

Vanavond nog lekker wat knutselen zodat ik jullie van de week nog wat kan laten zien.
Fijne avond.

Deze kaart stuur ik in bij:



33 opmerkingen:

  1. Oh wat prachtig weer! Moet wel even wennen aan de "nieuwe" stijl van de stempel, denk dat ik meer van de cute poppetjes ben. Maar de kaart is echt prachtig!

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Mijn complimenten voor deze schitterende kaart en...wat een prachtige stempel...WOW..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend Marianne, wat een leuke afbeelding is dit ook, en echt mooi die kleuren, en je kleurwerk ziet er als altijd weer prachtig uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat ontzettend mooi, prachtig!!
    Wat een geweldig stempeltje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig ,en wat een lief stempeltje erg mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig afdrukje!!! Geweldig mooie kaart!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Marianne, mooie van kleur en de digi is zeker een schatje.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een schatje..super mooi kaart..

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone kaart Marianne
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! En die digi.... een schatje!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marianne wat een beeldschoon koppie op een beeldschone kaart.....ze past perfect bij je blog!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooohhhh wat een prachtig kaartje en prachtig plaatje, heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!
    En de stempel is zo mooi ingekleurd, net echt.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart met dat meisje erop.
    geweldig om te zien. super!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart,een echte beauty en wat schitterend gekleurd Marianne,ik heb zitten genieten aan deze kant van het scherm,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met hele mooie details en natuurlijk je onvermijdelijke strik, het stempeltje is ook een schatje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Marianne. De kleuren passen perfect bij elkaar en de digi is zo mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh wat een schatje!! Zowel de stempel als de kaart zijn geweldig!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marianne,
    Wat een SCHATTIG kaartje met een SCHATTIG stempelafdrukje van Sugar Nellie en zooooo MOOOOOI versierd.....SUPER weer.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A stunningly pretty card, Marianne! Lovely! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW !! Wat een geweldig lief stempeltje .... en zo mooi gekleurd met de Copics ! PRACHTIG !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een plaatje Marianne!!
    Mooie kleuren combi!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart weer Marianne, ik geniet er telkens van zo mooi gekleurd en prachtige strik. Je dessin papier is ook erg mooi erbij.
    groettjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooo Marianne wat een beauty ,en zooooo mooi gekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje.
    En super mooi stempeltje en zo mooi gekleurd.
    leuk papier en band.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woww, wat is dit een onwijs mooie kaart zeg, prachtige kleuren, schitterende details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje Marianne.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een poepie van een kaart, Marianne!


    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou Marianne, Sophia is een schatje, maar de manier waarop jij haar hebt ingekleurd is nog veel mooier zeg! Een echt kunstwerk! Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...