maandag 7 mei 2012

Tilda Waterlilly


Hallo allemaal,

Gisteravond thuis gekomen van een weekje vakantie. En terwijl de wasmachine draaide, heerlijk zitten knutselen. Ik had in mijn vakantie een stel afdrukjes ingekleurd, dus kon lekker direkt aan de gang.
Wat dan helemaal leuk is, is dat als je thuiskomt er een pakketje bij de post ligt met schitterende materialen van Kreja Teja om mee aan de slag te gaan. Je snapt dat mijn handjes nog meer jeukten.

De basis van deze kaart is wit en roze cardstock. Daarop heb ik Design papier van August Moon gebruikt. Echt heel mooi. Als je op je naam klikt, zie je het hele vel. Erop nog een strook van de geruite achterkant met een kantje erlangs. En nog een gestreept stukje met alleen maar tekst, maar dat zie je bijna al niet meer. Haha. Het hart is een mal van Cheery Lynn.
Alle randen zijn bewerkt met distress stain Vintage Photo.


Ik heb Waterlilly Tilda ingekleurd met distressmarkers en pads. Ik vind de markers heel leuk werken.
Je gebruikt niet gauw te veel en kan dus heel gedetailleerd er mee werken.
Ook wat stickles gebruikt, voor de nodige glim.
Het afdrukje gestanst met de ovaal van SP en gemat op de scalloped Ovaal van SP.
Onder het afdrukje een stukje wondgaas en daarna met foam op de kaart geplakt.


Bovenaan hart gemaakt met de Doohickey van Magnolia. Dat is wel een favoriet van me. Ik vind hem zo leuk staan. En deze komt ook uit dit mooi DP. Strik, kantje en parelsnoertje eraan. 


Dit hartje is de binnenkant van het hart dat bovenaan zit, en ik vind dat wel leuk staan hier. De tekst is van een setje zonder naam. Strik en bedel erop. De vlinder komt uit een restje Inkido papier.


Dan mogen natuurlijk de bloemetjes niet ontbreken. De blaadjes die erbij zitten, heb ik gemaakt met een pons.
Dan nog een stukje rozenlint en wat strass om het af te werken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat ik kan genieten van al jullie berichtjes.






32 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Ik heb inderdaad met "VEEL PLEZIER" naar dit PRACHTIGE kaartje gekeken. Kijken blijf je wel, want wat een MOOIE spulletjes heb je gebruikt ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je hebt op vakantie veel inspiratie opgedaan, want het is weer een geweldig mooie kaart geworden. Ik heb er met 'veel plezier' naar gekeken en van genoten. Ik blijf het knap vinden hoe jij de afdrukjes inkleurt, echt prachtig.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een absoluut kunstwerkje! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje!! geweldig met die details erbij.
    mooi papier, hoor?!
    super ingekleurd.
    ik weet niet of je in Nederland bent gebleven maar jullie hadden wel een mooie dagen tussen en redelijk weer.
    heerlijk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kaartje is weer in één woord SCHITTEREND.Wat matchen de kleuren weer mooi met elkaar,ben wel een beetje(veel)jaloers op je.Hoe krijg je het weer allemaal voor elkaar.Super mooi Marianne.

    liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wie niedlich ist diese Tilda-Lilly und so elegant verarbeitet.Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart, hij is zo mooi van kleur
    echt een schatje
    vind hem prachtig

    Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marianne
    het is een feest om naar jou prachtige kaart te kijken,zo leuk en lief SUPER!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een echte marianne kaart zo leuk en zo een leuke stempel

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van je jeukende handen. De was schijnt voor sommige huisgenoten erg belangrijk te zijn ;-)
    Je kaart is weer super geworden, heel mooi aangekleed.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat weer een schitterende kaart! Prachtige details, en die nieuwe magnoliaas zijn ook weer zo mooi....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Marianne,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een pracht kaart om naar te kijken.
    Hij is heel mooi bewerkt en mooi gekleurd.
    Super geslaagd geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart weer Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuwww Marianne, wat mooi weer, geweldig!!! Wat heb je je stempel weer super ingekleurd zeg!!!
    En? Een beetje knap weer gehad met je vakantie? Ik hoop het, dat scheelt zo veel (vind ik dan tenminste... LOL)
    Is de wond op je rug intussen helemaal genezen?? Ik hoop het!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou Marianne, geen gebrek aan reactie's lijkt me zo haha, en je kaartje is weer 'n schatje geworden en zoals je al die frutsels erop krijgt, ik vind het knap hoor, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer prachtig Marianne, helemaal TOP tot in details.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je weer gelukt een schitterend kaartje te maken, super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt Marianne, heel schattig! Fijn dat je lekker met vakantie bent geweest, ik hoop dat je weer bent opgeknapt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thuis en tada...ze tovert zo weer een schitterende kaart tevoorschijn! Mooi kleurwerk Marianne!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Marianne,hoop dat het met je rug beter gaat!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi kaartje Marianne!!!
    Er is zo veel op te zien....echt een plezier om naar te kijken....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Marianne.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne, wat een schitterend kaartje weer, super mooi papier, fantastisch mooi ingekleurd en je details zijn ook al prachtig, zo mooi!!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart weer met hele mooi details!! En deze stempel is schattig en prachtig ingekleurd!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij geniet van onze berichtjes en wij van je kaartjes. Het is weer een beeldschoon kaartje. En dat maak je even tijdens de vakantiewasjes............ Ik heb wel mijn vakantiewas weer schoon en al in de kast maar geen kaartje gemaakt, ook spulletjes meegenomen op vakantie maar niks gedaan hahaha

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooi kaartje.
    En wat een mooi blog heb je.
    Heb me gelijk aangemeld als volger.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwwwwwww Mariannen wat een prachtige kaart en wat een hele leuke stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart Marianne! Ik was ook meteen helemaal weg van het August moon papier wat in ons nieuwe pakket zat! Je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt met een schattige Tilda en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een superschattig, prachtig ingekleurd Tildaatje en een fantastisch mooi kaartje weer Marianne!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful, wonderful details on your card Marianne and of course a beautiful Tilda. It's great to go on holiday and it's great to come back and play! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...