zondag 4 september 2011

Designer voor Krea Teja Team Blog


Hallo allemaal,
Zoals ik al vermeldde, wilde ik jullie nog iets leuks vertellen. Ik ben vorige week gevraagd door Thea van het Krea Teja Team Blog om hun team te komen versterken. Na wat uitleg van Thea d'r kant en nadat ik ook even ben gaan kijken met wie ik zou gaan samenwerken, hoefde ik eigenlijk niet lang na te denken.
Ja, ik wilde dat wel. In het team zitten al een paar bloggers waar ik regelmatig ga kijken en zij bij mij.
Dus dan is dat al heel leuk. Uiteraard vond ik het tevens een heel grote eer. Er zijn zoveel bloggers die fantastische dingen maken en dan word ik gevraagd.

Op dit blog komen dus onze creaties te staan die gemaakt zijn met materialen die je in de webwinkel kunt vinden. En dat zijn er heel wat kan ik je vertellen.
Als eerste inzendig heb ik deze kaart gemaakt met het schitterende Maja Design papier uit de Kerstcollectie.
Het leuke van dit papier is dat je beide kanten kunt gebruiken en je weet dan ook dat je perfect bij elkaar passen.


Als je de binnenkaart eruit haalt ziet die er zo uit.
God Jul betekent Merry Christmas en dat randje zat onder het papier en heb het zo dan ook gebruikt.
Over de voorkant glitterlint gedaan. Daarover weer een strook Majapapier met een gesp.
De ijssterren voorzien van een zilveren hotfixparel.



Het afdrukje van Magnolia op kraftpapier heb ik ingekleurd met Derwent en aquarelpotloden.
Hier en daar nog wat stickles op de bontrandjes.
Op het blog van Kreja Teja zal ik wat meer beschrijven hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
En bedankt voor al jullie berichtjes, want ik blijf het ontzettend leuk vinden om ze te lezen.

Deze kaart doet mee bij:
Stampavie and more: Chrismas in Summer
Cafty Ribbons Challenge: Festive Cheer in September.


29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je plaats in het Design Team!! Dat is altijd leuk om te doen. En je kaart is weer erg mooi geworden met prachtig papier!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne
    eerst gefeliciteerd met je plaats in het team en kan goed begrijpen waarom,want net als deze kaart maakt je prachtige kaarten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk!! Gefeliciteerd! Je hebt ook weer een erg leuke kerstkaart gemaakt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede keus van Treja,gefeliciteerd Marianne!
    En je kaartje is weer geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je dt-schap Marianne! Ik kan me goed voorstellen dat ze je gevraagd hebben hoor, je creaties zijn altijd prachtig.
    Net zoals als deze kerstkaart, echt mooi gemaakt. En het kleuren met potloden op kraft gaat je echt goed af! Ik moet er ook weer eens mee gaan oefenen.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd wat leuk voor je!!
    De kaart is erg mooi geworden en super mooi ingekleurd!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Je kaarten zijn dan ook altijd heel mooi. Net als deze.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je DT-schap, je verdient het. Jij maakt zulke mooie creaties, ieder keer weer. Zo ook deze, prachtig gewoon.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne , ik vind je eerste kaart voor "ons" blog helemaal top ! Erg mooie kerstkaart. En wat kun jij mooi inkleuren....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij? Bij het Krea Teja team??? Wat vertel je me nou dan...hihi! Ik vind het onwijs leuk meid dat je erbij bent... En deze kaart is het bewijs dat Thea en Jan een goede keus hebben gemaakt! Heb je nog tips en betreft het inkleuren op kraft???
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je DT plekje, maar terecht want je kaarten zijn schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marianne,

    Oooh wat leuk dat je bij Thea in het team zit!! Gefeliciteerd!!
    Ik zelf zit met Thea in het team van DML maar dat wist je natuurlijk al wel hihihi..
    Je kaart is werkelijk een plaatje!! Net zoals je andere kaarten ...pfff ik kan je niet meer bijhouden !!

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zie aan al je mooie creaties die ik net even bekeken heb dat ik hopeloos achterloop met reageren.
    maar ik ben er weer hoor.
    allereerst gefeliciteerd met je plaats in het designteam.
    je kaartje die je daarvoor gemaakt hebt is erg leuk. wat een grappig stempeltje en het model is ook erg leuk die ga ik onthouden
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd zeg, wat leuk!!! Je krijg het er maar druk mee!! Heel veel succes maar dat gaat zeker goed komen!!
    Dit kaartje is ook weer geweldig leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne, gefeliciteerd.
    Het is begrijpelijk dat ze jou gevraagd hebben, je maakt ook van die prachtige creaties.
    Ik wens je veel suc6 en zie uit naar al het moois wat je weer gaat maken.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd en heel veel plezier in het DT!
    Je eerste bijdrage is supermooi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi marianne
    eerst gefeliciteerd met je plaats in het Design team
    Ik kan me goed voorstellen dat ze je gevraagd hebben hoor, je creaties zijn altijd prachtig.
    Net zoals als deze kerstkaart, echt mooi gemaakt

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congrats on you`re DT spot, Marianne!
    Love you`re santa card, it is such a wonderful pocket card!!
    And i see that two great minds think alike ;)
    Have a wonderful and creative day!
    Hugs from Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je nieuwe DT job.
    Geen wonder dat ze jouw vragen je kaartjes zijn altijd schitterend.
    Zo ook deze kaart, ik vind hem heel mooi en een super leuk model.
    Veel succes.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne,
    Wat een geweldig nieuws en gefliciteerd maar je hebt het zeker verdiend want je kaarten zijn altijd weer een plaatje en wat heb je de laatste dagen weer veel nieuwe dingen gemaakt. Dat babydoosje ben ik helemaal weg van, geweldig mooi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Marianne met je nieuwe DT plaatsje en verdiend hoor. Snap wel dat ze jou gevraagd hebben, je kaarten zijn altijd zo mooi! Deze is ook weer een plaatje!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Marianne,

    Gefeliciteerd!!
    wat geweldig om daar bij hun in het team te komen. en helemaal dat ze je gevraagd hebben. daar hebben ze ook een goede creatieveling uitgekozen. geen wonder!!
    je maakt schitterende kaarten, net als deze en je vorige.
    mooie modelletjes.
    heel veel succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Marianne met je plekje in het DT.
    Je verdient het hoor, je maakt prachtige dingen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oohh wat een schitterende kaart Marianne heel leuk zo in gekleurd op kraft moet ik ook maar eens doen, en dan deze kerstman wat is die leuk.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dt schap wat een eer zeg super.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het echt super dat je bij ons het team komt versterken! Je eerste creatie is ook meteen een top creatie. Super mooi! Leuk model en geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful card! Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Hugs
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lovely christmas card, thanks for joining in with our first challenge at CRAFTY RIBBONS...X carol

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card i love the image and design great work. Thanks for joining us at Crafty Ribbons for our first challenge we hope to see you again. luv gins xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, Chrissy cards? haven't got into some of these:( And this one here is so creative! Love the envelope idea and that sweet Santa tuck in like this. How imaginative. I shall get back to steal the idea:)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...