zondag 10 juli 2011

Sketch Challenge bij Stamptacular Sunday Challenge.

Hallo Allemaal vanuit een zonning Italië.
Niet te geloven dat de eerste week er al weer zowat op zit.
Deze week is er een sketch Challenge bij Stamptacular Sunday Challenge.


Je mag de sketch draaien of wat je maar wilt zolang wij de sketch maar herkennen.

Jullie hebben tot zaterdag 16 july 24.00u de tijd om mee te doen.
We hebben deze week twee prachtige prijzen te verdelen.

PRIZE: Winner’s Choice of 3 Digi Images

AND
PRIZE: $10 Gift Certificate
Nu mijn kaartje. Ik heb deze kaart gemaakt met twee stempels uit de nieuwste serie Magnolia Stempels.
De afdrukjes zijn ingekleurd met Copic Markers.
Ik heb wit, licht en donkerblauw cardstock gebruikt en DP van Maja Design.
Het is deze keer niet zo'n lang bericht maar mijn internet tijd zit er bijna op en mijn accu van de laptop is bijna leeg.
Ik kom deze week vast nog een keer langs en dan zal ik jullie wat foto's laten zien van dit prachtige stukje Italië
Veel liefs en tot gauw.

15 opmerkingen:

  1. Oh geweldig kaartje Marianne!
    Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marianne!
    En het grappige is. Met deze stempeltjes wilde ik ook gaan beginnen om een leuke jongens kaart te maken. Ik kon er alleen geen leuk jongens papier bij vinden. hahaha. Dus heb het even moeten laten liggen.
    Maar die van jou is echt super mooi zeg!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy marianne
    iedere man zou zo''n kaart graag willen ontvangen,HELEMAAL GEWELDIG!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Marianne, prachtig papier en het is ook een leuke sketch! Geniet nog van je vakantie!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje!!!!
    Geniet je lekker in het mooie Italië?? Ben heel benieuwd naar de foto's, veel plezier verder!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! Edwin staat lekker stoer trots te wezen bij zijn nieuwe auto!
    groetjes en veel plezier in Italie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon even met je laptoppie vanuit Italie ons verassen met deze mooie kaart, wnat hij is weer top!
    Wij hadden hier gelukkig ook een zonnige dag...eindelijk! Geniet er nog maar even van!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een heel leuk jongenskaartje geworden. ik vind de stempel van de auto erg leuk.
    geniet maar lekker van je vakantie in italie, heerlijk hoor lekker er even tussenuit.
    bij ons begint de vakantie pas over twee weken
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Marianne, mooi papier en een hele leuke stempel die je weer prachtig hebt ingekleurd.
    Geniet van je vakantie en nog veel plezier daar.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marianne,

    wat zijn die laptoppies toch handig...nu kun je vanuit Italie nog je blog bijhouden hihihi...
    Wordt er wel een beetje jaloers van ....Wij moeten nog twee weken wachten voordat we op vakantie gaan...

    Je kaart ziet er zoals altijd weer super uit!!

    Geniet nog lekker van je vakantie!!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig gemaakt, die twee afbeeldingen zijn heel mooi ingekleurd, en passen perfect zo!!
    fijne vakantie, geniet ze!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtkaartje weer Marianne, erg leuk zo met die afdrukken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Marianne, Fabulous card, Edwin looks very cool and your colouring is beautiful. Love the colour scheme and the sentiment is wonderful too. Thanks for sharing! Hugs, Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een prachtige kaart Marianne.
    Ik heb net mijn bijdragen voor de challenge gepost.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So sorry I haven't been by in a while. I have just taken a quick journey through your blog to see all of the lovely cards I've missed. Lovin absolutely everything and this card is so cute. Love how you have combined the images and stitched the panels. As I only have time to leave one comment - it has to be here - it's lovely!!! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...