zondag 9 januari 2011

Teacupfairy


Verkocht was ik toen ik deze digitale stempel van Mo Manning vond.
Is het geen schatje?
Omdat ik bijna door mijn geboortekaartjes heen was, heb ik alvast de eerste nieuwe gemaakt.
Omdat het een digitale stempel is, kleur is hem eigenlijk altijd in met copic markers.
Dat zinde me niet helemaal en ben gaan uitproberen om de stempels af te dukken op aquarelpapier.
En dat is gelukt.
Ik heb dezelfde stempel nu ook ingekleurd met distressinkt zie hieronder.
Als het papier erg nat wordt, moet je wel uitkijken voor de inkt, maar ik ben niet ontevreden.




De blauwe is dus met distressinkt gekleurd en de rose hieronder met Copicmarkers.



Dat biedt volgens mij toch wel weer extra mogelijkheden.
Ik heb geprint op 250gr Canson aquarelpapier.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige kaart weer..en wat leuk die verschillen te zien.
    Ik had nogal last van doorlopers maar nu we pas een nieuwe printer hebben kan ik het natuurlijk nog een keer proberen.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Weer z'n mooie kaart. Ik print mijn digi's ook wel op aquarel papier, soms pakt de printer hem niet maar dan help ik een handje (ff een drukketje geven). Zo kan je in ieder geval ook je digi's gebruiken om met distress in te kleuren.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...