zondag 12 december 2010

Klaar voor de feestdagen?


Zoals beloofd het kaartje dat gisteren in mijn hoofd zat en eruit moest.
Het is dit keer een andere vorm van kaart en dat wilde ik uitproberen.
Je kunt hem openklappen en binnenin dan je wens stempelen of schrijven.
Ik heb er nog niets in gezet omdat ze nog geen bestemming heeft.
De bloemetjesrand is een lint dat ik afgewerkt heb met rose hotfixpareltjes, waardoor het nu echte bloemetjes lijken.


Het papier is volgens mij van Tilda, maar heb ik los gekocht, dus dat weet ik niet zeker.
Als je maten enz. wilt weten, moet je me maar even mailen.
Op het witte vlak heb ik met distressinkt een randje gestempeld in een rose kleur.

Van de zijkant ziet de kaart er zo uit.

Het stempeltje is er een van Lilly of the valley.
Is ze niet leuk?



De stempel is ingekleurd met distressinkt.
gezicht: tattered rose, antique linnen, vintage photo
jurk: victorian velvet, milled lavender
tas en hoed: black soot.
Ik hoop dat jullie weer een inspiratie erbij hebben.



1 opmerking:

  1. oooh wat een lieffie!!
    Prachtig gemaakt!
    en idd het is tilda papier..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...