donderdag 30 december 2010

Een Hanglar Stanglar!


Ik heb een Hanglar Stanglar stempel gekregen.
Die wilde ik heel graag hebben.
Dit is een begin, want ik wil het liefst die kleine aanschaffen.
Moest dus gelijk aan de gang ermee.
Gelukkig kon ik stempelen dus met distressinkt ingekleurd.


huid: tattered rose en antique linnen
haar: brushed corduroy en vintage photo
broek:feaded jeans
shirt en sokjes: spun sugar
schoenen: vintage photo



Ik heb een rose hart uitgeknipt en de rand gedistressed met vintage photo.
Op het hart een tekst stempel en langs het hart met een swirl gestempeld ook met vintage photo.
Over het hart een blauw lint met dubbele strik.
De kralen heb ik gekocht op een markt.
Bloemetjes boven het hart en wat pareltjes op de hoekjes.
Als iemand een tip voor me heeft waar ik de kleine Hanglar Stanglar kan kopen of bestellen, houd ik me aanbevolen.




2 opmerkingen:

  1. Hi Marianne,

    allereerst een heel gelukkig en creatief 2011!
    Je kaart is weer een snoeppie hoor!!
    En wauww..met een hanglar erop!! Ben een beetje jaloers hoor...
    Als je me even een mailtje stuurd kan ik je misschien verder helpen met de hanglar stempels.

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Jij ook eengezond en creatief 2011.
    Gefeliciteerd met je eerste HS stempel, hopelijk zullen er nog vele volgen.
    Ik zie dat Janet je gaat helpen om ze te verkrijgen, dus dan moet het gaan lukken.
    Je kaart is weer prachtig geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...