dinsdag 16 november 2010

Twee kaarten met digitale stempels van Mo Manning

Mijn eerste kaarten met digitale stempels.

Two Marcus

Deze verjaardagskaart is dus gemaakt met een digitale stempel van Mo Manning.
Ingekleurd met copic Markers.
Hij is bestemd voor mijn zoon die zondag jarig is.
De meeste stempels die ik heb zijn eigenlijk voor meiden, daarom werd het hoog tijd om eens een stoer jongetje aan  te schaffen.
Ben benieuwd wat hij ervan vindt.



Voor mijn collega.

Deze week gaat er een collega van mij met zwangerschapsverlof.
Voor haar heb ik een kaartje gemaakt om haar een fijne tijd thuis toe te wensen.
Ook dit is een stempel van Mo Manning en ingekleurd met copic Markers.


 Ik vind hem schattig geworden. Ben benieuwd naar haar reactie.


1 opmerking:

  1. Hallo Marianne...

    Jaa.dan wil ik natuurlijk bij jou de eerste zijn!!
    Wat maak je pachtige kaarten!!!
    Ik hou je in de gaten hihhi....

    Veel knutselplezier..

    XXXJANET

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...