maandag 29 november 2010

Bijna Kerstmis!!

Nog een paar weekjes en dan moeten ze klaar zijn.
De Kerstkaarten bedoel ik natuurlijk.
Ik ben al een heel eind op weg, maar wil er nog een paar maken.


Zondag ben ik begonnen aan dit kaartje.
Het magnolia stempeltje heb ik gekocht op de Krea Doe in Utrecht en wilde haar graag hebben.
Op veel blogs had ik haar al gezien en ik vind haar zo schattig.
De hoekjes heb ik geknipt uit een cirkel mal van Marianne design.
Leuke oplossing hè, als je geen hoekmallen hebt.
De steentjes zijn er opgemaakt met Hotfix pareltjes.
Deze heb ik pas aangeschaft en het werkt echt heel leuk.



Het stempeltje is ingekleurd met distressinkt.

Gezicht: Tattered rose, Antique linnen, Vintage photo.
Haar: Walnut stain en Vintage photo.
Jurk: Pumice stone en Aged mahogany.
Sokken: Black soot en pumice stone.

Dubbele strik erop met een bengelend engeltje, wat bloemetjes en ik vind het weer een mooie kaart geworden.

Ben benieuwd of jullie het met me eens zijn, dus laat een reactie achter. Dat zou ik erg leuk vinden.


2 opmerkingen:

  1. Sorry..ik had dus deze kaart ook gemist omdat hij onderin mijn lijst bleef staan met de oudere kaart..ik snap er niks van..

    Maar je kaart ziet er weer super uit!!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marianne ,wat een leuke kaartjes maak je !ben meteen volger geworden van je .

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...