donderdag 28 oktober 2010

Kerst: Flying Tilda 2


 Dit is dus mijn tweede kaartje met dezelfde stempel.
Ook deze is ingekleurd met distress ink.
Onder de volgende afbeelding zal ik zegen welke.
Op de lichtblauwe kaart heb ik eerst een vierkant wit gedaan met daarop lichtblauw fantasiepapier.
Deze zijn met de naaimachine op elkaar gestikt.
Daarna een witte rand met Martha Stewart pons waarop ook weer een lichtblauw fantasiestuk ik gestikt.
Hierover heb ik een stuk pergemanopapier bewerkt door deze door de Double Do XL te halen met mal. Geeft een leuk effect.
Toen een wit vierkant met daarop een vierkant beige fantasie. Ook weer gestikt.
Daarop een cirkel met een mal van Marianne Design, ook gestikt.
Alle randen bewerkt met Distress Walnut Stain. (Voor je gaat plakken en stikken)


Deze stempel is beter gelukt, vind ik zelf.
Gebruikte kleuren:
Gezicht: tattered rose, vintage foto, brushed corduroy
Jurk: Brushed corduroy, vintage foto
Vleugels: weathered wood,
Haar: Walnut stain.

De mal ik afgewerkt met liqued pearls.
Plakpareltjes op de hoek.
Bloemetjes erbij en een strik.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...