vrijdag 15 oktober 2010

Joy to the world


Toch ook nog even mijn kerstkaarten bestand aangevuld.
Weer een ander kaartmodel gemaakt.
Ik heb een vierkante witte kaart genomen.
De voorkant schuin afgesneden.
Het afgesneden stuk met tape aan de andere kant geplakt.
Hierna de voorkantflappen en midden beplakt.
Daarna in de linkerflap onderaan twee gaatjes gemaakt voor het lint.
Leg de flap over de rechterkant. Teken met een  puntje waar de gaatjes moeten komen.

Een label met leuke kerstwens erop en die in het midden geplakt.


Stempel ingekleurd met copicmarkers.
Gezicht: E13-11-00-000-R20(wangen)
Jurk: RV34-32-10-0000
Haar:E57-55-31-40
De pareltjes in haar haar geven een echte feestsfeer.


Voorkant versieren met bloemen en swirl.
Ik vind hem leuk.
Het mooie papier heb ik van de week gekocht en is van Marianne design, pretty paper bloc:
Eline's old fashioned Christmas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...