zaterdag 2 oktober 2010

Een fijne dag toegewenst

Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt voor een oom en tante die binnenkort een feestje geven.
De basis is een witte kaart waar ik verder gebruik heb gemaakt van restjes paars papier die ik nog in mijn doos had liggen.
De stempel Tilda writing dairy is uitgeknipt en met foam op de cirkel geplakt om zo een beetje diepte te krijgen.
De cirkels zijn gemaakt met de multi frame van Nellie Snellen en de ponsrand is van Martha Stewart.

De stempel is ingekleurd met copic.
Ik heb nieuwe paarstinten, maar eigenlijk vind ik ze aan de donkere kant.
gezicht: E13-11-00-000-R20(wangen)
Kleding: V17-15-12
Haar, boek en veer: E49-25-33-31


De grote lila bloem is van magnolia en verder heb ik roosjes gbruikt.
De blaadjes gemaakt met een pons.
De pinnen zijn standaard maar ik heb er nog een zilver randje opgedaan en een kraal in kleur.
Zelf  ben ik best tevreden over het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...