woensdag 29 september 2010

Tilda with flowers


Hier een voorbeeld van een rond kaartje.
Door uit een dubbele kaart een cirkel te knippen en die aan de vouw een stukje aan elkaar vast te laten zitten.
Daarna vouw je een kant dubbel, waarop je de cirkel met de stempel kan plakken.


Op de kaart eerst een kantje geplakt.
Dat kan je mooi wegwerken met een papiercirkel.
Plak die wel op dun foam dan wordt het mooi recht.
Op die papiercirkel kan je dan gaan versieren met siercirkels en stempel.
Ik hoop dat het je inspiratie geeft.


Op dezelfde manier ook een Kerstkaartje gemaakt.
Deze cirkels heb ik uitgeknipt met een randjesschaar.
Er bestaan ook mallen voor, maar die heb ik niet en zo gaat het ook.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...